De elektrische fiets: helemaal van nu! 0 107

De elektrische fiets: helemaal van nu!

Uit onderzoek blijkt dat mensen met een e-bike meer energie verbruiken dan fietsers zonder trapondersteuning omdat ze veel vaker en langer fietsen. Je maximale snelheid van zo’n elektrische fiets is namelijk 25 kilometer per uur! En zo’n fiets is tegenwoordig helemaal in, niet alleen voor de oudere generatie maar ook voor jongeren kan zo’n fiets heel geschikt zijn. Voor als je bijvoorbeeld beperkte spierkracht hebt, of een andere fysieke beperking en niet zoveel kracht kunt of wilt zetten met je fiets. Maar je moet de term E-bike en pedelec niet met elkaar verwarren. Beiden worden onder de noemer elektrische fiets genoemd, maar het er is een essentieel verschil: een pedelec heeft trapondersteuning en een E-bike heeft een motor, daarbij hoef je dus zelf niet altijd iets te doen en kun je de motor al het werk voor jou laten doen. Welk model voor jou geschikt is kun je bijvoorbeeld lezen op Reviews over Amslod. Als je een goede conditie wilt behouden, is het natuurlijk aan te raden voor een model te kiezen waarbij je nog wel enige spierkracht moet leveren.

Diverse modellen

Er zijn heel veel modellen elektrische fietsen te koop. Online kun je veel lezen over elektrische fietsen kopen. En je alvast oriënteren omtrent welk model nu precies geschikt is voor jou. Ga je bijvoorbeeld voor een krachtige allrounder, of een goudkleurig jubileum model. Of wellicht voor een model met extra krachtige accu die je minder snel hoeft te verwisselen. Of een model met extra lage instap. Via Reviews over Amslod kom je gegarandeerd meer te weten over geschikte modellen voor jou. Ook is er een keus uit een elektrische fiets met voorwiel- of middenmotor. Die eerste is met name geschikt voor wat langere afstanden. Op een elektrische fiets met middenmotor kun je met name rijden als je je in een wat heuvelachtiger gebied gaat begeven.

Wat betaal je voor een elektrische fiets?

Maar wat betaal je nu eigenlijk voor een elektrische fiets? De prijs van een amslod fiets kan heel erg verschillen per model. Voor 1250 euro kun je al een redelijk model vinden. De prijs kan oplopen tot wel zo’n 6200 euro. Als je goed zoekt kun je misschien zelfs wel een tweedehands model vinden. Belangrijk is natuurlijk dat je een elektrische fiets koopt die bij jou past, je moet er jaren mee voort. Je kunt ook een eventuele proefrit maken op een elektrische fiets, op een terrein bij jou in de buurt, om er achter te komen of zo een vervoermiddel echt bij je past. Of je nu voor een E-bike kiest waarbij je niet hoeft te trappen en waarbij de motor alles doet, of een pedelec die trapondersteuning biedt, je koopt hoe dan ook een prachtig vervoermiddel waar je je jaren mee voort kunt. Bij amslod fietsen prijs kun je meer vinden over de kosten, en bij Reviews over Amslod krijg je ongetwijfeld meer duidelijkheid over elektrische fietsen kopen!

Previous ArticleNext Article

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

3 tips voor een hogere Google Ranking  0 59

Google marketing

Hoger in Google komen lijkt wel een dagelijks gevecht te zijn. Hoe hard je soms ook je best doet en hoe zeer je ook vindt dat je die eerste plek in Google wel hebt verdiend, toch staat daar toch één van jouw grootste concurrenten te pronken. Wat heeft zijn bedrijf wat jij niet hebt? Maak je geen zorgen! Vaak heeft het in dit geval weinig te maken met de kwaliteit van het bedrijf (hoewel dit uiteraard ook mogelijk is), maar alles met de marketingstrategieën die tot op heden zijn toegepast. Grote kans dat jouw concurrent gebruik maakt van een goede online marketeer en daarmee zijn of haar Google Ranking binnen mum van tijd heeft verhoogd. 

Dat is natuurlijk stiekem goed nieuws voor jou, want dat betekent dus ook dat jij veel kunt doen om je concurrent te verslaan. Online marketing is immers hét sleutelwoord. Daarom volgen hier 3 tips om jouw Google Ranking te verbeteren en zo een hogere positie binnen Google te behalen. 

Schakel een online marketeer in 

Allereerst is het belangrijk om te beseffen dat online marketing zeer complex is. De digitale markt verandert bijna constant. Door al die nieuwe, innovatieve ontwikkelingen zien we dan ook dat bepaalde marketingstrategieën al na enkele maanden tot slechts een jaar weer achterhaald zijn. Dit is als ondernemer bijna niet bij te benen. Dat zou betekenen dat je 24/7 alle nieuwtjes in de gaten moet houden en dáárnaast ook nog eens je bedrijf moet runnen. Dat is bijna niet te doen. Het is daarom slimmer om een online marketeer in te schakelen. Deze houdt zich constant bezig met de nieuwste ontwikkelingen, weet een plan op maat te stellen voor jouw bedrijf en helpt je in de zoektocht naar de juiste aanpak om hoger in Google te eindigen. 

Maak gebruik van long-tail zoekwoorden 

Zoekwoorden gebruiken in relevante content of bij het plaatsen van interne links is heel belangrijk voor een betere vindbaarheid van jouw website. Dan moet je echter wel weten welke zoekwoorden je het beste kunt gebruiken. Wij adviseren om hierbij altijd te gaan voor zogenaamde long-tail zoekwoorden. 

Long-tail zoekwoorden hebben een lager zoekvolume. Dat betekent dat ze minder vaak gezocht worden door de consument, maar leveren daarentegen wel veel meer op. Stel, je verkoopt auto’s en je gebruikt een zoekwoord als ‘auto kopen’, dan beschik je direct over heel veel concurrentie. Er zijn immers heel veel aanbieders die auto’s verkopen. De kans is klein dat je dan daadwerkelijk met dit zoekwoord weet te scoren. Daarom kun je beter voor zoekwoorden kiezen die iets relevanter zijn voor jouw site en bovendien direct een groot deel van de concurrentie uitschakelen. Denk bijvoorbeeld aan ‘auto kopen Friesland’. Een marketeer kan je helpen bij het bepalen van de juiste zoekwoorden. Ook handig voor google ads.

Content marketing 

Content marketing is onmisbaar voor een hogere positie binnen Google. Hierbij kun je denken aan geschreven teksten, maar ook het gebruik van social media kanalen en het plaatsen van video’s. Hierbij is het tegenwoordig echter wel belang dat er ook daadwerkelijk relevante content wordt geplaatst. Je kunt niet meer zomaar een artikel plaatsen om simpelweg hogerop in Google te komen, maar de consument moet hier écht iets aan hebben. Google analyseert tegenwoordig hoe bezoekers reageren op jouw landingspagina’s. Klikken ze direct terug nadat ze hier op terecht zijn gekomen? Dan zal Google de kwaliteitsscore van die pagina aanpassen en zak je verder weg in de ranking. Hoe relevanter, hoe beter dus! 

Opvallende trends in de Corona periode 0 58

Opvallende trends in de Corona periode

De Corona crisis houdt de wereld flink in zijn grip. Om het virus niet om zich heen te laten grijpen zijn er door de meeste regeringen strenge regels ingesteld. Ook het Nederlandse kabinet onder leiding van Premier Rutte heeft Nederland strenge maatregelen opgelegd. Veel Nederlanders hebben lange tijd thuis gezeten om zo zichzelf en anderen te beschermen. Gelukkig is er inmiddels licht aan het eind van de tunnel. De groep kwetsbare Nederlanders heeft zich kunnen laten inenten. Hierdoor heeft het kabinet de maatregelen iets kunnen versoepelen. Welke trends hebben we zien ontstaan tijdens deze moeilijke periode? Hoe heeft Nederland zich door de Corona crisis heen geknokt?

Heel Holland bakt en Hollands Next Masterchef in de praktijk

Vanwege de Corona maatregelen mochten restaurants en andere horeca gelegenheden hun deuren niet openen. Hierdoor was Nederland gedwongen thuis te eten. De grote winnaar van deze maatregel was Thuisbezorgd. Deze dienst zorgde ervoor dat het eten via bezorgers van eetgelegenheden naar huizen werd gebracht. Ook het thuis koken werd opeens erg populair. Webshops die etenswaren aanbieden en thuisbezorg diensten als AH-delivery en Picknick hebben hierdoor een mooie stijging doorgemaakt tijdens de corona periode. Kwamen al die vrijdag en zondag avonden op de bank kijkend naar Masterchef en Heel Holland bakt opeens goed van pas!

Thuis werken en aan het huis werken

Door Corona werden werkgevers gedwongen hun werknemers thuis te laten werken. Opeens bleek dat meetings via Teams prima vanuit huis gedaan konden worden. Werkgevers bleken erg vrijgevig wanneer het ging over thuiswerkvergoedingen en het creëren van een ergonomische thuiswerkplek. Tel daarbij op dat de reistijd van huis naar werk en andersom kwam te vervallen en het thuis werken was al snel erg populair. Vanwege het vervallen van de reistijd hadden veel mensen opeens tijd over. Omdat men thuis zat zag men ook wat er allemaal aan het huis mankeerde en wat al lang niet was opgepakt. De doe-het-zelvers gingen aan de slag en opeens was heel Nederland tuinman, dakdekker of klusjesman.

Toch liever een ander huis?

De Nederlandse huizenmarkt kwam door de corona maatregelen ook in beweging. Hoewel de huizenmarkt nog altijd krap is zagen we de zoekterm ‘Makelaar Rotterdam’ weer stijgen in Google Trends. Veel buitenlandse studenten of werknemers zijn in de Corona periode naar hun thuisland gegaan. Dit bracht wat ruimte op de huur markt. Veel starters konden extra sparen door de lagere uitgaven. Hierdoor konden zij toch de nieuwbouwhuizen die vrij kwamen te staan kopen.

Meest populaire onderwerpen

Editor Picks