Summer 2021 collectie van Blue Industry 0 95

Summer 2021 collectie van Blue Industry

Hoewel de lente van 2021 koud en nat was in Nederland, is het weer de laatste weken gelukkig omgeslagen. De zon laat zich vaak zien en de temperaturen stijgen snel. We leven toe naar een zomer waarin de maatregelen omtrent Corona versoepeld worden en we hopelijk weer veel meer kunnen. Reden om je beste beentje voor te zetten qua outfit. Kan jouw kledingkast wel weer een update gebruiken? In dit artikel vertellen wij van Blue Industry wat de trends van 2021 zijn en welke kledingstukken je in onze zomercollectie voor heren terugziet dit jaar.  

Wat zijn de herentrends van 2021?

Dat mannen een stuk minder gevoelig zijn voor het kopen van de nieuwste modetrends dan vrouwen is algemeen bekend. Daarom zien we dat ontwerpers van kleding steeds meer kiezen voor kledingstukken met langdurige inspiratie. Zo hoef je niet meer ieder halfjaar iets nieuws te kopen. Hieronder hebben we drie trends neergezet die je na de zomer van 2021 nog steeds kunt dragen. Door het op de juiste manier te combineren ben jij degene die stijl aan je kleding toevoegt.

  • Minimalisme

Deze trend zien we al vanaf de jaren 90 steeds populairder worden. Geen wonder dat veel merken hierop inspelen. ‘Less is more’, wil zeggen dat je kiest voor een neutraal kleurenpallet. Met kleuren zoals wit, grijs of donkerblauw zit je altijd goed. Wil je toch een beetje extra stijl toevoegen in je minimalistische outfit? Kies er dan voor om kleding te dragen met een contrasterende pasvorm. Daarmee bedoelen we een wijd T-shirt op een strakke korte broek, of een strakke polo op een wat lossere jeans.

  • Knalkleuren

Het tegenovergestelde van het minimalisme zijn de felle kleuren die we dit seizoen terugzien. We bedoelen hier geen neonkleuren mee, maar andere rijke kleuren zoals blauw, oranje en groen. Je valt hierdoor net wat meer op. Uiteindelijk is het de combinatie van kleding die jouw outfit compleet maakt.

  • Pastelkleuren

Iedere zomer komen ook deze kleuren toch weer terug in de collectie. Begrijpelijk want, pastelkleuren werken eigenlijk voor iedereen en brengen op een subtiele manier een zomers gevoel mee. Doordat de pastelkleuren zacht zijn kun je ze gemakkelijk met elkaar combineren. In de combinatie van kleding kun je alle kanten op. Ga je liever voor iets neutraals, dan kun je pastel combineren met kleuren als wit of beige.

Wat kan ik verwachten van de High Summer collectie van Blue Industry?

De zomercollectie voor heren 2021 bestaat uit een breed assortiment. Op de webshop van Blue Industry vind je in de High Summer collectie T-shirts, polo’s en korte broeken. Geïnspireerd door bovenstaande trends kunnen we je kleding aanbieden die gemaakt zijn met oog voor detail en van mooie kwaliteiten. Door de ruime keuze heb je altijd iets om aan te trekken: een nette polo naar kantoor of een korte broek voor naar het strand. Kom je er niet uit of heb je inspiratie nodig? Onze specialisten van Blue Industry denken graag met je mee om jouw dresscode voor deze zomer uit te zoeken.

Previous ArticleNext Article

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

3 tips voor een hogere Google Ranking  0 59

Google marketing

Hoger in Google komen lijkt wel een dagelijks gevecht te zijn. Hoe hard je soms ook je best doet en hoe zeer je ook vindt dat je die eerste plek in Google wel hebt verdiend, toch staat daar toch één van jouw grootste concurrenten te pronken. Wat heeft zijn bedrijf wat jij niet hebt? Maak je geen zorgen! Vaak heeft het in dit geval weinig te maken met de kwaliteit van het bedrijf (hoewel dit uiteraard ook mogelijk is), maar alles met de marketingstrategieën die tot op heden zijn toegepast. Grote kans dat jouw concurrent gebruik maakt van een goede online marketeer en daarmee zijn of haar Google Ranking binnen mum van tijd heeft verhoogd. 

Dat is natuurlijk stiekem goed nieuws voor jou, want dat betekent dus ook dat jij veel kunt doen om je concurrent te verslaan. Online marketing is immers hét sleutelwoord. Daarom volgen hier 3 tips om jouw Google Ranking te verbeteren en zo een hogere positie binnen Google te behalen. 

Schakel een online marketeer in 

Allereerst is het belangrijk om te beseffen dat online marketing zeer complex is. De digitale markt verandert bijna constant. Door al die nieuwe, innovatieve ontwikkelingen zien we dan ook dat bepaalde marketingstrategieën al na enkele maanden tot slechts een jaar weer achterhaald zijn. Dit is als ondernemer bijna niet bij te benen. Dat zou betekenen dat je 24/7 alle nieuwtjes in de gaten moet houden en dáárnaast ook nog eens je bedrijf moet runnen. Dat is bijna niet te doen. Het is daarom slimmer om een online marketeer in te schakelen. Deze houdt zich constant bezig met de nieuwste ontwikkelingen, weet een plan op maat te stellen voor jouw bedrijf en helpt je in de zoektocht naar de juiste aanpak om hoger in Google te eindigen. 

Maak gebruik van long-tail zoekwoorden 

Zoekwoorden gebruiken in relevante content of bij het plaatsen van interne links is heel belangrijk voor een betere vindbaarheid van jouw website. Dan moet je echter wel weten welke zoekwoorden je het beste kunt gebruiken. Wij adviseren om hierbij altijd te gaan voor zogenaamde long-tail zoekwoorden. 

Long-tail zoekwoorden hebben een lager zoekvolume. Dat betekent dat ze minder vaak gezocht worden door de consument, maar leveren daarentegen wel veel meer op. Stel, je verkoopt auto’s en je gebruikt een zoekwoord als ‘auto kopen’, dan beschik je direct over heel veel concurrentie. Er zijn immers heel veel aanbieders die auto’s verkopen. De kans is klein dat je dan daadwerkelijk met dit zoekwoord weet te scoren. Daarom kun je beter voor zoekwoorden kiezen die iets relevanter zijn voor jouw site en bovendien direct een groot deel van de concurrentie uitschakelen. Denk bijvoorbeeld aan ‘auto kopen Friesland’. Een marketeer kan je helpen bij het bepalen van de juiste zoekwoorden. Ook handig voor google ads.

Content marketing 

Content marketing is onmisbaar voor een hogere positie binnen Google. Hierbij kun je denken aan geschreven teksten, maar ook het gebruik van social media kanalen en het plaatsen van video’s. Hierbij is het tegenwoordig echter wel belang dat er ook daadwerkelijk relevante content wordt geplaatst. Je kunt niet meer zomaar een artikel plaatsen om simpelweg hogerop in Google te komen, maar de consument moet hier écht iets aan hebben. Google analyseert tegenwoordig hoe bezoekers reageren op jouw landingspagina’s. Klikken ze direct terug nadat ze hier op terecht zijn gekomen? Dan zal Google de kwaliteitsscore van die pagina aanpassen en zak je verder weg in de ranking. Hoe relevanter, hoe beter dus! 

Opvallende trends in de Corona periode 0 58

Opvallende trends in de Corona periode

De Corona crisis houdt de wereld flink in zijn grip. Om het virus niet om zich heen te laten grijpen zijn er door de meeste regeringen strenge regels ingesteld. Ook het Nederlandse kabinet onder leiding van Premier Rutte heeft Nederland strenge maatregelen opgelegd. Veel Nederlanders hebben lange tijd thuis gezeten om zo zichzelf en anderen te beschermen. Gelukkig is er inmiddels licht aan het eind van de tunnel. De groep kwetsbare Nederlanders heeft zich kunnen laten inenten. Hierdoor heeft het kabinet de maatregelen iets kunnen versoepelen. Welke trends hebben we zien ontstaan tijdens deze moeilijke periode? Hoe heeft Nederland zich door de Corona crisis heen geknokt?

Heel Holland bakt en Hollands Next Masterchef in de praktijk

Vanwege de Corona maatregelen mochten restaurants en andere horeca gelegenheden hun deuren niet openen. Hierdoor was Nederland gedwongen thuis te eten. De grote winnaar van deze maatregel was Thuisbezorgd. Deze dienst zorgde ervoor dat het eten via bezorgers van eetgelegenheden naar huizen werd gebracht. Ook het thuis koken werd opeens erg populair. Webshops die etenswaren aanbieden en thuisbezorg diensten als AH-delivery en Picknick hebben hierdoor een mooie stijging doorgemaakt tijdens de corona periode. Kwamen al die vrijdag en zondag avonden op de bank kijkend naar Masterchef en Heel Holland bakt opeens goed van pas!

Thuis werken en aan het huis werken

Door Corona werden werkgevers gedwongen hun werknemers thuis te laten werken. Opeens bleek dat meetings via Teams prima vanuit huis gedaan konden worden. Werkgevers bleken erg vrijgevig wanneer het ging over thuiswerkvergoedingen en het creëren van een ergonomische thuiswerkplek. Tel daarbij op dat de reistijd van huis naar werk en andersom kwam te vervallen en het thuis werken was al snel erg populair. Vanwege het vervallen van de reistijd hadden veel mensen opeens tijd over. Omdat men thuis zat zag men ook wat er allemaal aan het huis mankeerde en wat al lang niet was opgepakt. De doe-het-zelvers gingen aan de slag en opeens was heel Nederland tuinman, dakdekker of klusjesman.

Toch liever een ander huis?

De Nederlandse huizenmarkt kwam door de corona maatregelen ook in beweging. Hoewel de huizenmarkt nog altijd krap is zagen we de zoekterm ‘Makelaar Rotterdam’ weer stijgen in Google Trends. Veel buitenlandse studenten of werknemers zijn in de Corona periode naar hun thuisland gegaan. Dit bracht wat ruimte op de huur markt. Veel starters konden extra sparen door de lagere uitgaven. Hierdoor konden zij toch de nieuwbouwhuizen die vrij kwamen te staan kopen.

Meest populaire onderwerpen

Editor Picks