De voordelen van de haarproducten van Reuzel 0 334

De voordelen van de haarproducten van Reuzel

Als je haar maar goed zit. Het is en blijft een ding: goede haarproducten voor mannen. De een houdt het haar niet lang genoeg in vorm, de ander zorgt voor een vette kuif, etc. Maar heb je de producten van Reuzel al geprobeerd?

Soorten haarproducten

Er zijn diverse haarproducten van het merk Reuzel. Maar ze zijn vooral bekend geworden met hun pomade. Het merk is een samenwerking tussen een Amerikaanse fabrikant de Schorem Haarsnijders en Barbiers. Dit zijn jongens uit Rotterdam, welke de barbiers weer op de kaart hebben gezet.

Algemene producten
Ondanks dat ze bekend zijn geworden met de pomade, hebben ze niet alleen pomades. Er zijn ook andere haarproducten, zoals Grooming Tonic of Grooming Cream. Deze producten zorgen voor bescherming tegen de warmte van het föhnen en ze geven fijne voordelen als volume, lift en textuur. Het staat bekend om de natuurlijke uitstraling na gebruik. Dus zeg maar dag tegen die vette kuif. En verder zijn er natuurlijk ook shampoo’s, conditioners en producten voor het scheren te vinden. Voor de volledige verzorging van de man.

Reuzel pomade
De naam zegt het al. Een pomade draait om vet. Ten minste vanuit vroeger, jaren terug. pomade werd gemaakt van vet van varkens en zorgde voor een vet haarproduct. Maar tegenwoordig is dit wel anders. Het is geen dierlijk product meer en ook niet meer zo vet. Daarnaast is de naam pomade een afleiding van het Franse woord voor de appel. Vroeger werden pomade’s voorzien van een appelgeur.

Toch is dit niet te vergelijken met de Reuzel pomade. Deze pomade’s zijn er op basis van olie met beeswax, voor een vettere pomade met glans. Maar er zijn ook pomade’s op basis van water. Zo is er voor ieder wat wils: meer glans, matte finish, meer volume of een stevige hold.

Voordelen van Reuzel pomade

De voordelen van deze haarstyling producten zitten in het feit dat pomade het haar minder uitdroogt dan gel of haarsprays. Hierdoor houd je je haar en hoofdhuid in de beste conditie. Daarnaast kun je allerlei verschillende haarstijlen maken met een pomade. Of je het nu kort, glad en glanzend wil hebben of liever warriger en lang. Het kan allemaal.

Daarnaast is een groot voordeel van de pomade dat het zo lang goed blijft zitten. Zelfs een lang kapsel blijft precies zitten, zoals je hem in de ochtend hebt gemaakt. Dit is met veel andere haarproducten en vooral gel en haarspray nog wel eens anders.

Vroeger was pomade lastig uit het haar te wassen. Tegenwoordig is dit wel anders. Vooral de pomade van dit merk is prima uit te wassen en al helemaal in combinatie met hun eigen shampoo en conditioner. Echter hoef je je haar niet iedere dag te wassen om een geweldige look te creëren. Met de tonic kun je pomade op olie-basis weer heractiveren. Ideaal op de vroege ochtenden.

Welke haarproducten gebruik jij in de ochtend? Wij raden je zeker aan om de pomade eens uit te proberen.

Previous ArticleNext Article

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

3 tips voor een hogere Google Ranking  0 59

Google marketing

Hoger in Google komen lijkt wel een dagelijks gevecht te zijn. Hoe hard je soms ook je best doet en hoe zeer je ook vindt dat je die eerste plek in Google wel hebt verdiend, toch staat daar toch één van jouw grootste concurrenten te pronken. Wat heeft zijn bedrijf wat jij niet hebt? Maak je geen zorgen! Vaak heeft het in dit geval weinig te maken met de kwaliteit van het bedrijf (hoewel dit uiteraard ook mogelijk is), maar alles met de marketingstrategieën die tot op heden zijn toegepast. Grote kans dat jouw concurrent gebruik maakt van een goede online marketeer en daarmee zijn of haar Google Ranking binnen mum van tijd heeft verhoogd. 

Dat is natuurlijk stiekem goed nieuws voor jou, want dat betekent dus ook dat jij veel kunt doen om je concurrent te verslaan. Online marketing is immers hét sleutelwoord. Daarom volgen hier 3 tips om jouw Google Ranking te verbeteren en zo een hogere positie binnen Google te behalen. 

Schakel een online marketeer in 

Allereerst is het belangrijk om te beseffen dat online marketing zeer complex is. De digitale markt verandert bijna constant. Door al die nieuwe, innovatieve ontwikkelingen zien we dan ook dat bepaalde marketingstrategieën al na enkele maanden tot slechts een jaar weer achterhaald zijn. Dit is als ondernemer bijna niet bij te benen. Dat zou betekenen dat je 24/7 alle nieuwtjes in de gaten moet houden en dáárnaast ook nog eens je bedrijf moet runnen. Dat is bijna niet te doen. Het is daarom slimmer om een online marketeer in te schakelen. Deze houdt zich constant bezig met de nieuwste ontwikkelingen, weet een plan op maat te stellen voor jouw bedrijf en helpt je in de zoektocht naar de juiste aanpak om hoger in Google te eindigen. 

Maak gebruik van long-tail zoekwoorden 

Zoekwoorden gebruiken in relevante content of bij het plaatsen van interne links is heel belangrijk voor een betere vindbaarheid van jouw website. Dan moet je echter wel weten welke zoekwoorden je het beste kunt gebruiken. Wij adviseren om hierbij altijd te gaan voor zogenaamde long-tail zoekwoorden. 

Long-tail zoekwoorden hebben een lager zoekvolume. Dat betekent dat ze minder vaak gezocht worden door de consument, maar leveren daarentegen wel veel meer op. Stel, je verkoopt auto’s en je gebruikt een zoekwoord als ‘auto kopen’, dan beschik je direct over heel veel concurrentie. Er zijn immers heel veel aanbieders die auto’s verkopen. De kans is klein dat je dan daadwerkelijk met dit zoekwoord weet te scoren. Daarom kun je beter voor zoekwoorden kiezen die iets relevanter zijn voor jouw site en bovendien direct een groot deel van de concurrentie uitschakelen. Denk bijvoorbeeld aan ‘auto kopen Friesland’. Een marketeer kan je helpen bij het bepalen van de juiste zoekwoorden. Ook handig voor google ads.

Content marketing 

Content marketing is onmisbaar voor een hogere positie binnen Google. Hierbij kun je denken aan geschreven teksten, maar ook het gebruik van social media kanalen en het plaatsen van video’s. Hierbij is het tegenwoordig echter wel belang dat er ook daadwerkelijk relevante content wordt geplaatst. Je kunt niet meer zomaar een artikel plaatsen om simpelweg hogerop in Google te komen, maar de consument moet hier écht iets aan hebben. Google analyseert tegenwoordig hoe bezoekers reageren op jouw landingspagina’s. Klikken ze direct terug nadat ze hier op terecht zijn gekomen? Dan zal Google de kwaliteitsscore van die pagina aanpassen en zak je verder weg in de ranking. Hoe relevanter, hoe beter dus! 

Opvallende trends in de Corona periode 0 58

Opvallende trends in de Corona periode

De Corona crisis houdt de wereld flink in zijn grip. Om het virus niet om zich heen te laten grijpen zijn er door de meeste regeringen strenge regels ingesteld. Ook het Nederlandse kabinet onder leiding van Premier Rutte heeft Nederland strenge maatregelen opgelegd. Veel Nederlanders hebben lange tijd thuis gezeten om zo zichzelf en anderen te beschermen. Gelukkig is er inmiddels licht aan het eind van de tunnel. De groep kwetsbare Nederlanders heeft zich kunnen laten inenten. Hierdoor heeft het kabinet de maatregelen iets kunnen versoepelen. Welke trends hebben we zien ontstaan tijdens deze moeilijke periode? Hoe heeft Nederland zich door de Corona crisis heen geknokt?

Heel Holland bakt en Hollands Next Masterchef in de praktijk

Vanwege de Corona maatregelen mochten restaurants en andere horeca gelegenheden hun deuren niet openen. Hierdoor was Nederland gedwongen thuis te eten. De grote winnaar van deze maatregel was Thuisbezorgd. Deze dienst zorgde ervoor dat het eten via bezorgers van eetgelegenheden naar huizen werd gebracht. Ook het thuis koken werd opeens erg populair. Webshops die etenswaren aanbieden en thuisbezorg diensten als AH-delivery en Picknick hebben hierdoor een mooie stijging doorgemaakt tijdens de corona periode. Kwamen al die vrijdag en zondag avonden op de bank kijkend naar Masterchef en Heel Holland bakt opeens goed van pas!

Thuis werken en aan het huis werken

Door Corona werden werkgevers gedwongen hun werknemers thuis te laten werken. Opeens bleek dat meetings via Teams prima vanuit huis gedaan konden worden. Werkgevers bleken erg vrijgevig wanneer het ging over thuiswerkvergoedingen en het creëren van een ergonomische thuiswerkplek. Tel daarbij op dat de reistijd van huis naar werk en andersom kwam te vervallen en het thuis werken was al snel erg populair. Vanwege het vervallen van de reistijd hadden veel mensen opeens tijd over. Omdat men thuis zat zag men ook wat er allemaal aan het huis mankeerde en wat al lang niet was opgepakt. De doe-het-zelvers gingen aan de slag en opeens was heel Nederland tuinman, dakdekker of klusjesman.

Toch liever een ander huis?

De Nederlandse huizenmarkt kwam door de corona maatregelen ook in beweging. Hoewel de huizenmarkt nog altijd krap is zagen we de zoekterm ‘Makelaar Rotterdam’ weer stijgen in Google Trends. Veel buitenlandse studenten of werknemers zijn in de Corona periode naar hun thuisland gegaan. Dit bracht wat ruimte op de huur markt. Veel starters konden extra sparen door de lagere uitgaven. Hierdoor konden zij toch de nieuwbouwhuizen die vrij kwamen te staan kopen.

Meest populaire onderwerpen

Editor Picks